Nowoczesne Technologie w Pigułce

Marketing - Archiwum


  • Zastawanie marketingu sensorycznego w centrach handlowych

    Maj 17, 17 • Marketing
    Zastawanie marketingu sensorycznego w centrach handlowych

    Działania marketingu sensorycznego, to takie gdzie reklama danej marki oddziałuje na wszystkie zmysły klienta, dzięki czemu identyfikuje on markę i utrwala pozytywny wizerunek. Zmysły człowieka interpretują przekaz reklamy za pomocą smaku, wzroku, słuchu, dotyku i węchu, dlatego marketing sensoryczny cieszy … Czytaj dalej

    ...

  • Pozycjonowanie stron – kilka ważnych pytań!

    Kwi 14, 17 • Marketing
    Pozycjonowanie stron – kilka ważnych pytań!

    Czym jest pozycjonowanie stron?

    Jest to umacnianie pozycji strony w wyszukiwarce. Zajmują się tym odpowiednie agencje oraz firmy, które dbają o to, by nasza firmowa strona była na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Na pozycjonowanie składa się parę elementów. Przede … Czytaj dalej

    ...

  • Jak dobrze podejść do marketingu internetowego?

    Maj 25, 16 • Marketing
    Jak dobrze podejść do marketingu internetowego?

    Chcąc, aby marka, czy firma odniosła sukces trzeba się dużo napracować. Samo nic nie przyjdzie, produkt czy usługa sama się nie rozsławi, po prostu trzeba jej w tym pomóc. Wielce w tym pomocny jest marketing internetowy, dzięki któremu za pośrednictwem … Czytaj dalej

    ...

  • Poznaj rebranding od kuchni na przykładzie sieci Biedronka

    Kwi 5, 16 • Marketing
    Poznaj rebranding od kuchni na przykładzie sieci Biedronka

    Powszechnie uznajemy, że poprzednie lata stoją pod wielkim znakiem gospodarczego kryzysu. Tylko jak to jest możliwe skoro coraz więcej zauważamy przeprowadzanych rebrandingów? W zasadzie każdego miesiąca kolejna znana marka przechodzi pewne zmiany. Zmiany wizerunkowe przechodziła Poczta Polska, nc+, PZU, Getin … Czytaj dalej

    ...

  • Jakie technologie wykorzystywane są podczas budowania wizerunku marki?

    Lut 4, 16 • Marketing
    Jakie technologie wykorzystywane są podczas budowania wizerunku marki?

    Marka, która stara zbudować się dobry, ciepły wizerunek dla siebie musi zadbać o to aby być nowoczesną i trafiać nie tylko w potrzeby swoich potencjalnych klientów ale również w ich gusta. Często nadrzędną rolę gra postrzeganie estetyczne, innym razem jest … Czytaj dalej

    ...