Nowoczesne Technologie w Pigułce

Jakie technologie wykorzystywane są podczas budowania wizerunku marki?

Lut 4, 16 • Marketing

Marka, która stara zbudować się dobry, ciepły wizerunek dla siebie musi zadbać o to aby być nowoczesną i trafiać nie tylko w potrzeby swoich potencjalnych klientów ale również w ich gusta. Często nadrzędną rolę gra postrzeganie estetyczne, innym razem jest to spoglądanie na przydatność i funkcjonalność, jeszcze innymi klienci zwracają uwagę na łatwość znajdowania informacji oraz kontaktowania się. Spójrzmy jak sprawić, by potrzeby konsumentów zostały spełnione w długim procesie budowania marki dzięki wykorzystaniu technologii.

Projektowanie graficzne w programach komputerowych

Grafika jest podstawowym sposobem na zainteresowanie kogokolwiek tym, co mamy do powiedziecie w świecie marek. Jeśli nasza marka nie posiada niczego interesujące w swojej szacie graficznej, w swoich reklamach, w swoich folderach informacyjnych – najprawdopodobniej nie przyciągnie do siebie klientów. Co zatem należy zrobić aby zmienić tą sytuację? Zlecić przygotowanie zmian graficznych dla całej marki. Dobrym pomysłem jest przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej. Graficy w programach komputerowych przygotują wszystko to, czym będzie graficznie odznaczać się marka. Projekty obejmują strony internetowe, materiały reklamowe i informacyjne, logotypy, gadżety i tak dalej. Nowoczesne oprogramowanie jest naprawdę zaawansowane, dlatego możemy być pewni, że technologie ułatwią nam dotarcie do klientów.

Obróbka wideo oraz dźwięku

Te technologie przydają się przede wszystkim tym markom, które chcą budować swój wizerunek na bardzo szeroką skalę. Materiały reklamowe czy informacyjne nie są domeny wszystkich firm, a zwykle tych, które działają na cały kraju lub nawet międzynarodowo. Dobre kamery, odpowiednie filtry oraz oprogramowanie niezbędne w dobrej obróbce przygotowanych klipów i dźwięku są niezbędne. Warto korzystać także z bardziej amatorskich rozwiązań, na przykład wtedy kiedy chce pokazać markę od środka w autentyczny sposób. Kręcenie „z ręki” jest dobrym sposobem na sprawienie, że konsumenci uświadomią sobie, że to co dzieje się w fabrykach czy w biurach jest żywe i autentyczne, nie jest zaś wydmuszką, która jest starannie przykryta filtrami w programach.

Marketing a technologie

Nowoczesne kanały komunikacyjne

Komunikacja w czasach obecnych to przede wszystkim masowość, szybki czas reakcji i bezpośredniość. Musimy wykorzystywać wszelkie kanały, w których znajdziemy swoich potencjalnych odbiorców. Są to oczywiście social media, są to portale tematyczne, są to targi, szkolenia i eventy. Wszędzie tam, gdzie możemy nawiązać jakieś relacje z klientami bądź partnerami są dobre dla budowania wizerunku firmy. W tym miejscu – http://auchstudio.pl/blog/budowa-wizerunku-firmy/ – dowiesz się więcej na ten temat, zachęcamy go szerszego zgłębienia bloga. Musimy być blisko osób zainteresowanych naszą marką, musi sprawiać, że staną się lojalni i będą wyczekiwać kolejnych informacji od nas. Należy postarać się o to, aby szybko i dokładnie odpowiadać na sugestie i zapytania.

Poligrafia

Tutaj do gry wchodzą przede wszystkim materiały reklamowe takie ulotki, plakaty, bannery, billboardy czy citylighty. Możemy także zainwestować w reklamę citylight (na przystankach), w pojazdach miejskich. Możemy przekazywać materiały dotyczące naszej oferty na targach, na szkoleniach, podczas eventów biznesowych.

Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.